torsdag den 6. oktober 2011

Tester for Yves Rocher







Ligesom Maria fra Garderobeskabet er jeg også en sucker for dullegrej. Så da Yves Rocher i sensommeren annoncerede de søgte bloggere til at teste deres produkter sendte jeg et par ord ind om mig selv. Jeg tænkte ikke mere over det indtil der for et stykke tid siden dumpede en mail om at jeg var blevet udvalgt. Yippeeee....

Jeg kender faktisk allerede Yves Rocher fra min tid, da jeg boede hos mine forældre. Min mor fik løbende deres katalog ind af døren og jeg elskede at kigge det igennem. Og der røg selvfølgelig også et par produkter med til mig i mors bestilling dengang.

Hvad betyder det så for bloggen at jeg er blevet tester? Hver måned vil jeg modtage en mail fra Yves Rocker med udvalgte produkter som jeg skal tage stilling til om jeg vil teste eller ej. Det er for mig et super nemt og lækkert koncept, fordi jeg hjemmefra kan bestemme om produktet har min interesse eller ej. Yves Rocher slipper for at sende prøver ud til mig hvis jeg allerede hjemmefra kan se det ikke har min interesse.

Denne måned har jeg takket ja tak til de viste produkter. Læbestift og neglelak er et af mine ynglings dullegrej, som man ikke kan få nok af, vel? Desuden er farverne lige mine farver, glæder mig især til at prøve den lilla neglelak. Den er perfekt til årstiden farver. Er også spændt på at prøve topcoat som skulle være hurtigtørrende. Den lyse læbestift har jeg pt. udset mig for månedens testvinder. En farve jeg synes klæder de fleste. Men lad os nu se. For jeg vil løbende lave en anmeldelse af produkterne. Spændende at se om produkterne lever op til hvad de lover.

Klik på billedet for at læse mere om de enkelte produkter.

PS. Kan være jeg skal bruge hjælp fra jer læsere.

2 kommentarer:

  1. Det kunne være spændende, hvis du af og til kunne fortælle lidt om, hvad der er i produkterne.

    Deres produkter er jo ikke særligt godt deklarerede og derfor kan en som jeg med allergi ikke rigtig købe deres produkter over nettet.

    Jeg skal derimod ind i forretningerne og læse deklarationer før jeg køber, og det er jo trist, når det umiddelbart ser ud som om, at de har nogle fine farver og produkter.

    SvarSlet
  2. Hej Liselotte,

    Detlyder som en alletiders ide. Jeg vil også skrive hvad produktet indeholder hvis der er deklaration.

    Jeg synes også de har fine farver på siden. Har allerede oset derinde ;-)

    /Chau

    SvarSlet