fredag den 7. oktober 2011

Cravings for nice stuff - guess what I got

Jeg er vild med de her ting på billedet og de måtte hjertens gerne flytte ind til mig. De vil helt klart opgradere min garderobe.

Fra venstre til højre.

1. Cashmere rullekrave fra Zara. Elsker cashmere og denne vil være perfekt bare som den er eller under en blazer.
2. Jill Sander stiletter med neonpink såler. Jeg har dem i sorte magen til blot med neon orange sål. Jeg ejer ikke et par hvide stiletter og de her er fine. De sorte havde jeg iøvrigt på til fest i lørdags.
3. Alexa fra Mulberry i medium udgaven. Hun er bare lækker i oak og har den perfekte størrelse. Den har jeg ønsket i lang tid også er den for mig bare underspillet hverdags luksus.
4. Boots fra Zara. Fin støvle med lav hæl og fin skaft. Kan godt lide den har struktur i skindet og samtidigt er enkel og rå i udtryk.
5. Loafers fra Topshop. Jeg har noget med lak :-) og de er loafers er ikke nogen undtagelse. De er fine til nededel eller cropped jeans, evt. med små sokker i.
6. Draperet nederdel fra Carven. Jeg er så glad for min sorte at denne her også gerne måtte flytte ind.
7. Stor sort shopper fra Zara. Flot elegant taske i klassisk snit.
8. I midten perle armbånd fra Isabel Marant. Super fint armbånd som kan pifte enhver outfit op.

Alle lækre items. Men når det nu er sagt, så er der faktisk en ting herfra som er flyttet ind :-)
Hvad tror du det er?

3 kommentarer:

  1. Jeg går all in og siger Alexa! :)

    SvarSlet
  2. Hvorfor tror du det? Er jeg virkelig så nem at gennemskue ? :-)

    /Chau

    SvarSlet
  3. Havde det bare på fornemmelsen :)

    SvarSlet